למה כדאי לצרוך כורכום ואיך עושים זאת באופן יעיל

עפר גדנקן No Comments on למה כדאי לצרוך כורכום ואיך עושים זאת באופן יעיל

הבשורה האחרונה בתחום תוספי התזונה היא קפסולות כורכום שעשויים לפתור מגוון רחב של מצוקות. מה היתרונות של הכורכום ומדוע כדאי לקחת כמוסות מרוכזות במקום להשתמש בתבלין עצמו?

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כורכום הוא תבלין נפוץ ברחבי העולם והרפואה הסינית וההודית משתמשים בו כבר שנים רבות גם להקלה ולמניעה של מחלות ובעיות בריאות רבות, זאת בזכות החומר הפעיל שבו, כורכומין. בעולם המערבי החלו להכיר בסגולותיו של צמח התבלין, ובעיקר במה שניתן להפיק מן השורש שלו, רק בשנים האחרונות.

עד היום פורסמו אלפי מחקרים על היעילות של כורכומין בהפחתת מצבים דלקתיים, כמו מחלות מעיים דלקתיות, דלקת מפרקים ודלקת עיניים כרונית, וכן בהקלה על כאבים ומניעת התפתחות של גידולים. כמו כן הממצאים מצביעים שלחומר הפעיל בצמח הכורכום ישנם ככל הנראה השפעות שונות הנוגעות לפעילות המוח, במיוחד זו הקשורה לאלצהיימר ודיכאון.

כדי להגיע להשפעה טיפולית משמעותית של כורכומין, כזו שבה השתמשו באותם מחקרים, צריך לצרוך כמויות אדירות של התבלין – כ-6 כפיות כורכום ביום. זוהי כמובן כמות גדולה שקשה להתמיד בה, אך כיום ניתן למצוא כמוסות כורכום שמכילים מיצוי של החומרים הפעילים בכמויות המומלצות.

התוכן מוגש באדיבות 'אלטמן בריאות' הפועלת שנים רבות במקצועיות ובאחריות על מנת לספק לכלל הציבור מגוון פתרונות בריאותיים אשר ישתלבו בשגרת החיים ויסייעו להיטיב עם הגוף במצבי חיים שונים ולאורך מעגל החיים.



0 תגובות